nedeľa 17. októbra 2010

Protesty proti "Radičovej balíčku" - Video

Zaznamenal som protestné zhromaždenia v Košiciach a Bratislave s minimálnymi strihmi a pokiaľ bolo možné s celými príspevkami protagonistov. Po pozretí spravodajských šotov v správach jednotlivých TV staníc a internetových portálov som mal silný pocit, že to čo som zažil v uliciach sa veľmi odlišovalo od obrazu z médií. Uverejňujem preto tieto video záznamy, aby si každý mohol spraviť sám názor na dôvody a atmosféru týchto zhromaždení. Po celej Európe sú ľudia v uliciach, opýtame sa aj ich, kde boli, kým u nás bol Fico?

Jedna z účastníčok na moju otázku prečo ste tu, odpovedala proti-otázkou, či ak mi odpovie, uverejním jej výpoveď nezostrihanú. Pravdepodobne si tiež uvedomuje silu akou médiá dokážu skresliť výpoveď. Z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že vyjadrovať sa napríklad pre takú TA3 môže dopadnúť tak, že z vás nechajú jednu vetu a zaradia ju do kontextu s inými respondentmi, ktorí sa odmietli vyjadriť s komentárom, že mnohí ani nevedeli, prečo sú tam. V nasledujúcom zozname videí nájdete aj môj dôvod, prečo som tam bol, nezostrihaný.

Bratislava 12.10.2010

(Video je rozdelené na časti, v ktorých sa dá navigovať po prejdení kurzora cez obraz, či šípkami na krajoch videa)

V Košiciach sa po skončení demonštrácie odohral zaujímavý rozhovor medzi Braňom Ondrušom a Petrom Kalmusom a dalšími okolo stojacimi ľuďmi. Tiež je tu prítomná priama účastníčka, ktorá vysvetľuje, že do ulíc ju priviedla jej situácia, kedy ako matka musí vyžiť z 350€ na mesiac.

Košice, 1.10.2010

(Video je rozdelené na časti, v ktorých sa dá navigovať po prejdení kurzora cez obraz, či šípkami na krajoch videa)

1 komentár:

  1. Len treba dať pozor, aby ste nepomohli bývalým zločincom k návratu! (Mečiar, bývalá vláda, politici spojení s mafiou ...)
    Píšem inšpirovaná stránkou: www.respublica.sk (pozrite si archív prenosu z NR SR dnes doobedu, 19.10.2010, Harabin)
    mamka

    OdpovedaťOdstrániť