utorok 14. decembra 2010

Hudba vzdoru: Samy Deluxe - Zobuďte ma (video + text)

SAMY SORGE | youtube.com

Neustále sa nás snažia presvedčiť,
že ešte stále je tu možné slobodne žiť...

(Slovenský preklad nižšie..)

TEXT:

(Preklad: Peter Novák)

Žijeme v krajine, kde stojí viac závor, ako ciest je,
kde viac múrov ako mostov je a negatívna nálada panuje.
A starí sa pýtaju: Prečo fajčím denne trávu,
prečo som a celá moja generácia tak depresívna?
Sme obklopení každý deň živými mŕtvolami,
obklopení značkami, čo vravia nám Zákaz vstupu!
Obklopení skinheadmi, ktorí berú životy Turkom a Afričanom,
zatiaľ čo poliši postávaju okolo aby sa vyhli problémom.
Obklopení pritakávačmi, ktorí všetko len bezhlavo opakujú,
ktorým chladná, tmavá krv pumpuje aortami,
Obklopení pedofilmi ,ktorí sú vonku na podmienku.
Ako aj skurvení náckovia, obete ktorých ležia už pod zemou.
Naozaj nemá táto zem viac čo ponúknuť,
ako pár miliónov odjebancov s ksichtom plných hemoroidov,
ktorí tvrdia že túto zem milujú no sa len stále sťažujú?
Pasuje to vášmu hnevu alebo prečo ste tu ešte ostali?
Musím sa od vás impotentov ohradiť
od všetkých tých bravčových ksichtov čo stresujú ma každý deň.
Sú to tí istí ľudia na špici, čo sa stále ládujú
a na menšiny, hoci už väčšiny stále zabúdajú.


Prosím, zobuďte ma sa z tej nočnej mory.
kde Ľudia ledva vidia les cez stromy.
Neustále sa nás snažia presvedčiť,
že ešte stale je tu možné slobodne žiť.
Prosím, zobuďte ma sa z tej nočnej mory.
kde Ľudia ledva vidia les pre stromy.
Ja, ty, on a ona, na tom lepšie budeme,
ak si aj sami pomôžeme.


Som ten čo z Party krátko po začiatku odchádza,
lebo nedokážem oslavovať kým žijem v Babylone.
Máme mizerné karty, ovládané psychopatmi,
spravovane byrokratmi, ktorí nemajú žiadne pocity.
Kontrolovaní skorumpovanými policajtmi, často sadistami.
Čo podozrivých hľadajú podľa rasových štatistík,
Vedený Firmami, ktoré nás desaťročia otravovali,
Informovaní médiami, ktoré informujú neskoro,
Kašľať na nejakú nehodu dodávky, škodlivosť THC,
všetci o chvíľu budeme mať BSE.
A ty sa ešte pozeráš na svoje EKG, predtým ako ti srdce zastane
A rozmýšľaš: "taký tlstý steak by som si teraz dal aj tak"
Jebal by to Pes! Čistý Brainwash stále dookola
A Otec štát ubíja a znásilňuje Matku prírodu.
skurvení politici slúžiaci temnej strane ako Darth Vader
vidia horizont len meter štvorcový pred seba.
bez vlastných názorov, ale desať osobných poradcov.
Hovoriaci nezmyselne sračky ako by boli rečovo postihnutí.
Dúfajúc že poslušní voliči naďalej radi zaplatia dane,
Ale ja som tu, aby som zahlásil alarm ako požiarny detektor.


Prosím, zobuďte ma sa z tej nočnej mory.
kde Ľudia ledva vidia les cez stromy.
Neustále sa nás snažia presvedčiť,
že ešte stále je tu možné slobodne žiť.
Prosím, zobuďte ma sa z tej nočnej mory.
kde Ľudia ledva vidia les pre stromy.
Ja, ty, on a ona, na tom lepšie budeme,
ak si aj sami pomôžeme.


Čo asi nato hovori Schröder? Myslím že mu asi zavolám.
Poviem mu: Gerhard, pozri sa len na našu mládež
Jedna tratina čumí s otvorenou pusou do svojho Playstationu,
druha tretina oslavuje v extáze ako rave-nation
závislí na diabolských farmaceutických výrobkoch,
lebo nevedeli, o svinskej drogy návykoch.
Tretia tretina sa bez perspektívy fláka po nemeckých uliciach,
Deti už v trinástich ťahajú biely shit do nosa
nemajú žiadne ciele, len "sny", ako mať nové auto,
neplánujú si život ďalej ako po dnešný večer,
myslia že v núdzi sa reštartujú ako v Nintende.
Serú nato, či skoro zomrú, veď kto už chce zostarnúť?
V tejto krajine, kde stojí viac závor, ako ciest je,
kde viac múrov ako mostov je a negatívna nálada panuje.
Pre starých: Preto fajčíme denne trávu
a preto som ja a moja generácia taká depresívna.


Prosím, zobuďte ma sa z tej nočnej mory.
kde Ľudia ledva vidia les cez stromy.
Neustále sa nás snažia presvedčiť,
že este stale je tu možné slobodne žiť.
Prosím, zobuďte ma sa z tej nočnej mory.
kde Ľudia ledva vidia les pre stromy.
Ja, ty, on a ona, na tom lepšie budeme,
ak si aj sami pomôžeme.




UPOZORNENIE: Marihuana zvyšuje riziko psychických chorôb tri až šesťkrát. Hlavne u jedincov, ktorí začali fajčiť pred 16-timi rokmi môže jej fajčenie spôsobovať poruchy kognitívnych funkcií, vrátane porúch pamäte a učenia či demotiváciu.

Alkohol škodí pečeni, kým spomenuté mastné jedlá upchávajú krvný obeh.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára