pondelok 28. marca 2011

Zack De La Rocha & Dj Shadow - Pochod smrti (video + text)


(„Rock n rollová hudba je hlavnou zbraňou“)

Skúška
1,2
Fajn

Narodil som sa za zvukov nepokojov, búrky
Osvetľujúc úlohu, formu
Ďaleko od normy, nebudem nasledovať ako dobytok
Som skôr ako katalyzátor,
Pokojný vo víre boja
Kto nechal kovboja v sedle?
Nerozozná bombu od klady dreva
Para teroristické jednotky hádžuce smrtiace slučky na nevinné telo
Ale ja som späť vo verši moji protivníci i priatelia
S veršom a perom
Proti línii, ktorú nebudem vliecť ani brániť
Naopak preklínam vraždiacich mužov
V oblekoch profesionálov, ktorí konajú ako zvery
Toto ľudské dieťa, neľútostné a divoké
Kto opäť spúta túto beštiu späť na vodítko?
Tohto texaského Vodcu, zaiste
Bezcitného konzervatívca, ktorý slúži
Smrtiacej ihle pre chudobných, liek na zločin je vražda?
Narodil som sa za zvukov nepokojov, búrky
Osvetľujúc úlohu, formu
Ďaleko od normy, nebudem nasledovať ako dobytok
Som skôr ako katalyzátor,
Pokojný vo víre boja
Kto nechal kovboja v sedle?
Nerozozná bombu od klady dreva

Vľavá bok
vľavo bok , ľavá, pravá, ľavá
Vľavá bok
vľavo bok , ľavá, pravá, ľavá (ale je to pochod smrti)
Vľavá bok
vľavo bok , ľavá, pravá, ľavá

Čítal som dnes správy
Ó chlapče
Snímka z polnočného záťahu
Rozčúlený a bezmocný
Hltajúc hodiny som bezmocný
Bez odpočinku
Lebo krik teraz drží nebo
Pod ďalším hi-tech nájazdom
Lož je lož tento Boh je orol
Alebo kondor pre vojnu nič viac
Islamský mier, islamský pohľad do mojich očí bratku
Prosím hore z našich kolien
Hovädám sme dali ich choroby
Prepletúc naše ruky cez oceán
Čo bolo vlajkou je handrou, no rubáš hlasný
Za mojim oknom je dav bez tvárí
Lebo skrývajúce sa dieťa práve vydýchlo naposledy
Jeden činel v pochode smrti

Uh
Poďme
Vstaň

Vľavá bok
vľavo bok , ľavá, pravá, ľavá
Vľavá bok
vľavo bok , ľavá, pravá, ľavá (ale je to pochod smrti)
Vľavá bok
vľavo bok , ľavá, pravá, ľavá
Vľavá bok
vľavo bok , ľavá, pravá, ľavá

Tu zhora prichádza zvuk hrôzy
Ohýba jeho pokrútený texaský jazyk
Chudobní nastúpení zabíjať v púštnych slamoch
Pre ropu, ktorá vrie pod púštnym slnkom
Teraz pľujeme oheň, aby sme otočili hru
Všetky tie terče začínajú mieriť
Všetky terče začínajú mieriť
My sme terče, ktoré začínajú mieriť

ľavá, pravá, ľavá
ľavá, pravá, ľavá
ľavá, pravá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára