streda 9. novembra 2011

V akej spoločnosti žijeme?


9.11.2011, Bratislava
František Škvrnda, Peter Zajac-Vanka
moderuje Emil Polák
http://www.inst-asa.sk/

2 komentáre:

  1. No, je to dobrá diskusia a hlásim sa k vyslovenému i v auguste roka 2015, i keď to bolo v novembri 2011. Medzitým sa už veľa zmenilo. Došlo k fašistickému prevratu v Kyjeve. Prišiel som o prácu, pretože Brusel embarguje moje exporty do Ruskej federácie. Stal som sa protestujúcim proti základniam NATO a webstránka noveslovo eska mi zablokovala blog i písanie, pretože práve podľa toho tam vo videu Emila Poláka som "extrémista", som "hulvát", som podľa Polákovcov "fašista" i napriek tomu, že som členom Slovenského zväzu protifašistických bojovníkov a možno preto, lebo už tri razy som vysielal v rádiu SLobodný Vysielač Banská Bystrica reláciu o ekonomickej demokracii a zamestnaneckých samosprávach. Tak takto je to na SLovensku dnes...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pod tým nickom "kantor" - ste to vy pán Zajac-Vanka? Ak áno - nevedel som, že Vám Nové slovo zablokovalo prístup, ak je to tak, potom som sklamaný a je to škoda. Myslíte si, že má zmysel, ak by ste niečo tam chceli zverejniť, aby sme to spravili sprostredkovane cez moje konto?

    OdpovedaťOdstrániť