štvrtok, 20. decembra 2012

Plan B: Stratil som smer

Preto tieto deti nemajú žiadnu nádej
Trmácajú sa svojimi sídliskami mysliac si že „tak to má byť“
Nie všetci sú takí, no tak či tak je vám to jedno
Pre vás sú všetci rovnakí, proste kopa zločincov



Stratil som smer
Spadol nadol
Nikto nepríde a nezachráni moju dušu
Stratil som smer niet návratu
Uviazol som a v tom to je

Obzri sa po tomto revíre a všetko čo uvidíš
Sú ľudia s chorými spôsobmi
Chorejšími ako najchorejšia osoba
Ktorú si kedy stretol vo svojej štvrti
Alebo ktorú kedy stretneš
Kdekoľvek pretože tento revír je temný

Súdiš ich podľa života ktorí vedú
No nie je to všetko tak čiernobiele ako sa zdá
Všetci sú nejako zotročení a ich okolnosti
Dotvárajú to ako sa správajú vo svojich pouličných bojoch
Preto tieto deti nemajú žiadnu nádej
Trmácajú sa svojimi sídliskami mysliac si že „tak to má byť“
Nikdy sa z toho nedostanú a nie je to vtip
To je to najviac čo od života dostanú
Neveria že by mohli uspieť
Alebo že možnosti ktoré im dávate naozaj sú
Pretože od chvíle kedy sa narodili im bolo ich
Stratenými rodičmi hovorené že nestoja za nič

Z mamy a otca nikdy nič nebolo
No prečo do pekla by aj malo byť?
Škola je strata času, aj tak prepadnú
Ich starší brat šiel do väzenia, tak prečo nie aj oni?

Tak sa potĺkajú s lupičmi a predávajú drogy
Neboja sa do vás zopárkrát streliť ak niečo poviete
Nie všetci sú takí, no tak či tak je vám to jedno
Pre vás sú všetci rovnakí, proste kopa zločincov

Mladí čo sú každý deň von
Hľadajú diabolskú bolesť
Mladé duše čo zblúdili
Počúvaj ako hovorí

Stratil som smer
Spadol nadol
Nikto nepríde a nezachráni moju dušu
Stratil som smer niet návratu
Uviazol som a v tom to je

Boh povedal: „Buď svetlo!“
Stvoril Adama a Evu
Potom im dal zrak a povedal aby verili
V niečo čo v živote fyzicky nikdy neuvidia
No okolo šiel diabol a zasadil semienko
A pochybnosť rástla zo zeme ako stromy
Až do neba tak skutočného
Že je jedinou vecou ktorá nebola snom
Z kameňa ocele a železných lúčov
To tie bloky definovali priemer
A znásilnili nebo aby každý videl
Že niektoré vtáky sú uväznené a nebudú nikdy slobodné
A postupne ľudia menia to čomu veria
Kým boh nebude ničím viac než len fiktívnou bytosťou
Kulty a peniaze dali dohromady všetky rasy a učenia
Do jedného správneho náboženstva vedeného nenásytnosťou
Korporátne mechanizmy snažiace sa ti predať sračky ktoré nepotrebuješ
V televízii a reklamných prestávkach medzi tým
Kým sa ľudia budú starať len o materiálne veci
Nie o život s blízkymi ľudskými bytosťami
A ja som tiež vinný, zdá sa, pretože

Som stratil smer
Spadol nadol
Nikto nepríde a nezachráni moju dušu
Stratil som smer niet návratu
Uviazol som a v tom to je

Ak v nič neveríš, padneš na hocičom
(a keď sa to stane, tak si stratil smer)
Ak v nič neveríš, padneš na hocičom
Padneš na hocičom, padneš na hocičom
Ak v nič neveríš, padneš na hocičom
Padneš na hocičom, padneš na hocičom

1 komentár:

  1. This guy is a fucking prodigy! Naomi approves..
    http://www.youtube.com/watch?v=aIzLHliIHO8

    OdpovedaťOdstrániť