utorok, 9. apríla 2013

John McCullagh - Zatancujem si na Vašom hrobe pani Thatcherová (video + text)

JOHN MCCULLAGH


Bol som len 16 ročný chalan
Keď zavreli brány baní
Stál som tam so svojimi bratmi
Niektorí s nabitými puškami
Držiac sa tričiek mojich kamošov
A tak to šlo celý čas
Neboj sa, znela odpoveď
Sme stále s tebou Artur

A my budeme tancovať, áno budeme tancovať
Áno my budeme tancovať na Vašom hrobe pani Thatcherová

Prišla dobre pripravená
S uhlím, ktoré nahromadila
Každý deň sa pokúšala nás prehovoriť
Dať dole vlajku zo sťažňa
Ale stáli sme tam zjednotení
Očakávajúc štrajkokazov z juhu
S ich volaním po hlasovaní
Odtŕhajúc jedlo od úst našich detí

A my budeme tancovať, áno budeme tancovať
Áno my budeme tancovať na Vašom hrobe pani Thatcherová

Prešlo 20 rokov od kedy to prišlo a odišlo
Ale čo počujem, že hovoríte
To bol obrad ako si zarobiť na živobytie
V tejto krajine je to jediná možnosť
Hovoríte mi o demokracii
Pýtate sa prečo nie som hrdý
Je to preto, lebo mi zabila otca
A nevidíte, že to sa nesmie?

A my budeme tancovať, áno budeme tancovať
Áno my budeme tancovať na Vašom hrobe pani Thatcherová

zdroj: http://www.poemhunter.com/poem/i-ll-dance-on-your-grave-mrs-thatcher/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára