piatok, 23. mája 2014

John Lennon: Nikto mi nehovoril


Stále sa niečo deje, no nič sa nemení

Každý rozpráva a nikto nepovie ani slovo
Všetci sa milujú a nikomu na ničom nezáleží
V kúpeľni sú nacisti, hneď pod schodami
Stále sa niečo deje, no nič sa nemení
Stále sa niečo varí, no v hrnci nie je nič
V Číne sa hladuje, tak povedz čo máš

Nikto mi nehovoril, že prídu dni ako sú tieto
Nikto mi nehovoril, že prídu dni ako sú tieto
Nikto mi nehovoril, že prídu dni ako sú tieto
Dosť podivné dni - dosť zvláštne dni

Každý uteká, no nik sa nehýbe
Každý je víťaz a niet čo stratiť
Malá žltá modla na severe Káthmandu
Všetci lietajú a nikto sa neodlepí od zeme
Všetci plačú a nikto nevydá ani hlásky
Vo filmoch je pre nás miesto, len si musíš ľahnúť

Nikto mi nehovoril, že prídu dni ako sú tieto
Nikto mi nehovoril, že prídu dni ako sú tieto
Nikto mi nehovoril, že prídu dni ako sú tieto
Dosť podivné dni - tie najpodivnejšie, mama

Všetci fajčia a nikto sa neuvoľní
Každý lieta a nikdy sa nedotkne oblohy
Nad New Yorkom je UFO a mňa to veľmi neprekvapuje

Nikto mi nehovoril, že prídu dni ako sú tieto
Nikto mi nehovoril, že prídu dni ako sú tieto
Nikto mi nehovoril, že prídu dni ako sú tieto
Dosť podivné dni - tie najpodivnejšie, mama

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára