sobota, 5. júla 2014

Chumbawamba: Pridaj si ma


O ľuďoch z internetu a (a)sociálnych sietí, ktorí stratili kontakt s realitou

Som samotár, sám len s neurózou a nenávisťou
Zlosť je moja stála charakterová črta
Moje listové bomby sú odistené a pripravené na odoslanie
Pridal by si si ma ako priateľa?

Som urazený fňukal s fetišom na zbrane
Mám takmer 50 a žijem so svojou mamičkou
Dúfam, že vás moje nahé fotografie neurážajú
Chceli by ste si ma pridať ako priateľa?

Pridaj si ma, pridaj si ma
Moja matka vraví, že si priala, aby ma nikdy nemala
Pridaj si ma, pridaj si ma
Chceli by ste si ma pridať ako priateľa?

Som zotavujúci sa alkoholik, málokedy opúšťam svoju izbu
Pozerám cez záclonu vo svojom psom kostýme
Hlasy v mojej hlave, á, všetci na napokon dostanú
Chcel by si si ma pridať ako priateľa?

Rád by som ti poslal obrázok, ktorý som nakreslil
Je to Kyliene telo, no hlava je tvoja
Už som sa ťa opýtal šesťdesiatkrát než sa ťa opýtam znova:
Chcel by si si ma pridať ako priateľa?

Pridaj si ma, pridaj si ma
Moja matka vraví, že si priala, aby ma nikdy nemala
Pridaj si ma, pridaj si ma
Chceli by ste si ma pridať ako priateľa?

Tu je moja fotka v nacistickej uniforme
Ako robím trik s vajíčkom, ktorý by som chcel spraviť
Na pretekoch obrích nákladiakov, ktorých sa zúčastňujem so svojou mamičkou
Chceli by ste si ma pridať ako priateľa?

Pridal som si Britney a Paris a teba a Toma
Nájdem tvoju adresu, aby som ťa mohol navštíviť doma
Nemám rád ľudí, no myslím, že by som to mohol predstierať
Chceli by ste si ma pridať ako priateľa?

Pridaj si ma, pridaj si ma
Moja matka vraví, že si priala, aby ma nikdy nemala
Pridaj si ma, pridaj si ma
Chceli by ste si ma pridať ako priateľa?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára