sobota, 1. novembra 2014

Saul Williams: Zoznam požiadaviek


Zovriem svoju päsť a budeš vedieť, za kým stojím
(Celý text nižšie)

Chcem späť moje peniaze, topím sa tu dole v tvojom tuku
Dostal si ma na kolená, modlím sa za všetko, čo ti chýba
Nebojím sa ťa, som len obeťou tvojho strachu
Krčíš sa vo svojej veži a praješ si, aby som zmizol

Mám ďalší plán, s ktorým musím vyjsť
Na pódium či na ulicu a nepotrebujem mikrofón či beat
A keď počuješ túto pieseň a nie si mŕtvy, tak spievaj tiež
Búchaj a brnkaj si do toho rytmu, kým nedôjdeš tam, kam patríš

Mám zoznam požiadaviek spísaných na dlaniach svojich rúk
Zovriem päsť a budeš vedieť, za kým stojím
Žijeme z ruky do úst
Z ruky do úst

Dnes som pre teba napísal pieseň, ako som sedel v izbe
Skákal som po posteli a hral ju na metle
Nemyslím si, že ju budeš počuť
No keď som si ju prehrával v hlave, znova si sa mi zjavil

Natočil som pre ňu video a zahral každú jeho časť
Potom som vzal tvoj obrázok a nahral si ho do srdca
Nahral som si ťa do srdca, milé dievča, nahral som si ťa do srdca
A keď odo mňa odídeš, roztrhneš môj život na kusy

Mám zoznam požiadaviek spísaných na dlaniach rúk
Zovriem svoju päsť a budeš vedieť, za kým stojím
Žijeme z ruky do úst, chceš byť niekým?
Chceš niekoho vidieť? Pokúsiť sa niekoho oslobodiť?

Mám zoznam požiadaviek spísaných na dlaniach rúk
Zovriem svoju päsť a budeš vedieť, za kým stojím
Žijeme z ruky do úst
Z ruky do úst

Extáza, utrpenie, echinacea, navrátenie pamäte
Chceme si spomenúť na to, na čo sme sa rozhodli zabudnúť
Boh je iba batoľa a jeho plienka je mokrá

Zavolaj políciu, som opásaný po zuby
A pripravený nešetriť žiadnu tvoju vieru
Odvolaj sa na zákon, som pripravený nakresliť
Čiaru medzi tým, čo je a čo sa zdá byť a vyvolať bitku

Zavolaj ich hneď, pretože je načase, aby to prasklo
Stojím na prahu vzostupov a pádov
Vyhlás prímerie, pretože sa idem vymknúť kontrole
Zachráň si krk, pretože sa idem vymaniť zo svojej slučky

Mám zoznam požiadaviek spísaných na dlaniach rúk
Zovriem svoju päsť a budeš vedieť, za kým stojím
Žijeme z ruky do úst, chceš byť niekým?
Chceš niekoho vidieť? Pokúsiť sa niekoho oslobodiť?

Mám zoznam požiadaviek spísaných na dlaniach rúk
Zovriem svoju päsť a budeš vedieť, za kým stojím
Žijeme z ruky do úst
Z ruky do úst

Mám zoznam požiadaviek spísaných na dlaniach rúk
Zovriem svoju päsť a budeš vedieť, za kým stojím
Žijeme z ruky do úst, chceš byť niekým?
Chceš niekoho vidieť? Pokúsiť sa niekoho oslobodiť?

Mám zoznam požiadaviek spísaných na dlaniach rúk
Zovriem svoju päsť a budeš vedieť, za kým stojím
Žijeme z ruky do úst
Z ruky do úst

Cover verzia: Jenny Wilson & Robyn

1 komentár:

  1. Myslím, že verš o plačúcom, pomočenom Bohu znamená jedno: Boh potrebuje našu pomoc a verí v nás :) PT

    OdpovedaťOdstrániť