štvrtok, 22. januára 2015

Chcel by som byť vpravo

Chcel by som byť taký báči,
čo sa všetkým vpravo páči,
písal by som kade-tade
a bolo by po paráde.





Keby som bol Mirek Tóda,
bola by už zo mňa móda,
keby som bol Marián Leško
pichal by som ako ježko,
keby som bol Lukáš Fila,
Penta by už dávno hnila,
keby som bol Rado Baťo,
menil by som bôľ na zlato,
čo naviac je, to nezdaníš,
kebyže som jak Dag Daniš,
keby som bol Tomáš Gális,
už ma nikdy neošáliš,
kebyže som Roman Pataj,
pravica je moja partaj,
keby som bol Matúš Kostolný,
aj ten Bush by bol povoľný.

Chcel by som byť taký báči,
čo sa všetkým vpravo páči,
chcel by som mať raz a navždy
kúsok z pravdy, čo tak dráždi.

Chcem s vami splynúť v jeden šík,
chcem byť ako Lukáš Krivošík,
obdivujem Petra Schutza,
hoc aj sa mu model rúca,
kiež by som bol ako Shooty,
taký ľudský, predsa krutý,
chcel by som mať úsmev kratší
ako Michal Havran mladší,
bol by som pre všetkých ternom,
keby som bol Mirom Kernom,
netreba mi platiť veľa,
zariadi to Tomáš Bella.
Keby som bol taký Štefan Hríb,
jáj bolo by nás ako v mori rýb.

Lenže ja som príliš vľavo,
na debatu nemám právo.
Prečo ma tí liberáli
medzi seba nezobrali,
lež osrali?

(ľudová tvroba)

Pôvodná verzia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára